ශ්රී ලංකන් එයාර්ලයින්ස් සහ ඩයලොග් ආසිආටා සමාගම් ඔවුන්ගේ පාරිභෝගික ප්රතිලාභ වැඩසටහන් වන Star Point සහ Flysmiles සහයෝගිතාවෙන් සැපයීමට එකඟතාවකට එයි.
ඒ අනුව ඩයලොග් පාරිභෝගිකයන්ට හිමිවන සෑම ඩයලොග් Star Points 2 ක් සඳහා ම ශ්රී ලංකන් Flysmiles ගුවන් සැතපුම් 1 ක් හිමිකර ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ. Star Points සහ Flysmiles සහයෝගිතාව පිළිබඳව අදහස් දක්වමින් ඩයලොග් ආසිආටාහි සමූහ ප්රධාන විධායක නිලධාරි ආචාර්ය හාන්ස් විජයසූරිය “අපගේ නව්ය පාරිභෝගික ප්රතිලාභ වැඩසටහන් ඔස්සේ පාරිභෝගික ප්රතිලාභ ලබාදීමේදී ශ්රී ලංකන් එයාර්ලයින්ස් සහ ඩයලොග් හි ආකල්ප ආචාර විධි වල පොදු බවක් දක්නට ලැබෙනවායයි හෙතෙම කියා සිටි.
අපගේ පාරිභෝගිකයන් ලබන සේවා අත්දැකීම් වඩාත් සාරවත් කිරීමට මෙවැනි නව්ය සහ අගය එක් කළ සේවාවන් ලබාදීමට අප සැමදාමත් බලාපොරොත්තුවෙනවා.
පාරිභෝගික ප්රතිලාභ ලබාදෙන සමාගම් සේවා ක්ෂේත්රයේ ප්රමුඛයින් දෙපළක් ලෙස ශ්රී ලංකන් සහ ඩයලොග් මෙසේ එක්වීම ඒ සඳහා හොඳම අවස්ථාවක් සැපයුවා” යැයි ශ්රී ලංකන් ගුවන් සේවයේ ප්රධාන විධායක නිලධාරි කපිල චන්ද්රසේන පැවසිය.
0 comments:
Post a Comment